12 February 2020

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

"Hello, World!"

Sini akan menjadi sebuah tempat untuk aku share ape yang aku dah belajar, jumpa dan info yang aku dapat.

Semua tentang IT je kot, harap-harap x lari keluar topic, Insya Allah. Lama dah idea nie duk ada..mula2 nak buat website laa, nak buat Wordpress lah. Last2 taun 2020 nie, aku dapat lakukan juga! via Blogger! Al-Hamdulillah..

Aku tak reti nk lawa2..1st time gune Blog2 nie..

Gaya penulisan aku akan bercampur2 ikut mood lew. Ade yang mcm wasap, ade yg mcm karangan bahasa melayu. Aku harap korang tak pening dan dapat menimba ilmu disini.

Harap kite dapat manfaat dari setiap posting nnt! Sy terbuka, sapa nk bagi komen membina, nak perbetulkan apa2, bleh direct komen je..nnt sy baca satu2.

Xnak buang masa, ok kite mulakan dengan  بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

No comments:

Post a Comment